Tagastused – nõuded ja toodete vahetamine
Soovides toodet Focus Nordicule tagastada, kehtivad teile järgmised nõuded.
- Tagastusavaldused tuleb esitada veebilingi kaudu ja need kinnitab Focus Nordic.
- Täielikult töökorras toodete tagastamine ei ole lubatud – erandiks on juhtumid, kui Focus Nordic on saatnud teile vale toote.
- Toodete füüsiline tagastamine Focus Nordicu esindajatele ei ole lubatud.
- Kõikide toote tagastamisega seotud transpordikulude eest võetakse tasu, kui toode on saadetud ilma Focus Nordicu heakskiiduta.
- Defektide ja/või valede toodetega seotud nõuded tuleb esitada kaheksa (8) päeva jooksul alates toote kättesaamise kuupäevast.
Veokahjustused
Veokahjustuste korral palume teil teha järgmist.
- Teavitage tekkinud veokahjustusest koheselt paki teile üle andnud autojuhti ja veenduge, et kahjustus saaks korralikult dokumenteeritud. On oluline, et kontrolliksite kahjustuste ilmnemist enne, kui annate oma allkirja saadetise kättesaamise kohta.
- Koostage fotodokumentatsioon kahjustunud saadetisest.
- Saatke oma nõue e-posti aadressile [email protected] ja lisage kirjale kahjustuse kirjeldus, saadetise number, arve number ning kõik dokumendid.
- Täiendava uurimise eesmärgil hoidke kõik pakkematerjalid alles.