Ettevõtetevahelised üldised müügitingimused

Foto: Kasper M de Thurah

Hinnad ja maksmine

Kõigi toodete hinnad meie veebilehel on koos käibemaksuga. Ostu sooritamise eel näete kogusummat, mis sisaldab kõiki tasusid, käibemaksu ja transpordi maksumust. Maksetingimust näete samuti tellimuse lõppjärgus ning see oleneb teie poolt valitud maksemeetodist.

Samuti näete ostukorvi vormistamisel teie poolt valitud kättetoimetamise tüüpi.

Tellimine ja tellimuse kinnitus 

Tellides Focus Nordicu veebikeskkonnast, kinnitate, et olete tutvunud ning nõustute meie üldiste müügitingimustega ning isikuandmete töötlemise põhimõtetega täies ulatuses.

Kui te olete noorem, kui 18 aastat, vajate meilt tellimiseks vanema või hooldaja luba.

Peale tellimuse kinnitamist saate meil e-posti teel teavituse pealkirjaga “Täname teid tellimuse eest”. Sellest kinnituskirjast näete enda tellimuse kokkuvõtet. Kui teie tellimus Focus Nordicu laost teele saadetakse, saadame e-postiga teavituse “Teie tellimus on välja saadetud”.

Jätame endale õiguse tellimuse tühistamiseks tehniliste vigade ilmnemisel, nagu näiteks ebaõige hinnastamine vms.

Õigus tellimust tühistada ja tooteid tagastada 

Teil on õigus tellimusest taganeda 14 päeva jooksul. Meile saadetavas sõnumis peab olema selgelt kirjas, et soovite tellimusest taganeda. Kui kaup ei vasta teie ootustele, saate selle tagastada 14 päeva jooksul peale kauba või tellimuse põhilise osa kättesaamist. Kui tegemist on eritellimusel valmistatava toote või komplekti tellimusega, loetakse tagastamisperioodi alguseks teie tellimuse kinnitamise kuupäeva.

Teil ei ole õigust tellimusest taganeda, kui:

Toodet ei saa tagastada, kui originaalpakend on vigastatud (näiteks filmid, tarkvara jne). Selle alla loetakse ka tehnilised katted ja transpordikaitsed.

Juhul, kui soovite tellimust tagastada:

Peate säilitama toote ja selle pakendi sellises uueväärses seisus, nagu te selle ostes saite. Teil ei ole lubatud toodet kasutada. Palume võimalikult ettevaatlikult uurida toote sobivust.

Pretensiooni esitamise aeg 

Pretensioonide esitamise aeg on üldjuhul kaks aastat ostukuupäevast. Mõningate toodete puhul, nagu näiteks patareid jt kulumaterjalid, võib pretensioonide esitamise aeg olla lühem, paljudel toodetel, nagu näiteks binoklid, on see oluliselt pikem.

Toodetele kehtivad pretensioonide esitamise ajad on kirjas toodete infos.

Hooldus 

Info hoolduspartnerite kohta leiate: https://www.focusnordic.ee/hooldus-partnerid/.

Privaatsuspolitika 

Järgime EU/EEA andmeregulatsiooni GDPR lisaks kohalikele isikuandmete käsitlemise regulatsioonidele. Küsimuste korral kirjutage palun e-posti aadressile [email protected] või lugege allpool oleval viitel avanevat teksti.

Lisainformatsiooni meie privaatsuspoliitika kohta saate: https://www.focusnordic.ee/privaatsuspoliitika/.

Küpsised 

Informatsioon küpsiste kasutamise kohta asub: https://www.focusnordic.ee/cookies/.

Kohaletoimetamine

Üldjuhul võtab kohaletoimetamine teie poolt näidatud aadressile või postiasutusse aega 3 – 5 tööpäeva. Selle aja sisse on arvatud tellimuse käsitlemine meie laos ning transpordiettevõttel paki kohaletoimetamiseks kuluv aeg. Kohaletoimetamise maksumust näete tellimuse tegemise lõppastmes eraldi iga pakutava tarneviisi kohta.

Pakid, mida hoiutähtaja jooksul vastu ei võetud, tagastatakse meie lattu. Kõigi vastu võtmata jäänud pakkidega seotud tellimustele rakendame tagastus- ja käsitlustasu, praeguse seisuga 7 €, mis arvestatakse maha teile tagastatavast summast.

Tagastused ja vahetused 

Tagastustele ja vahetustele rakendame 7 € tagastus- ja käsitlustasu. Tagastus tellitakse meie tagastussiltidega ja meie poolt valitud transpordiettevõttega.

Tagastatav toode tuleb saata sarnase pakendiga, nagu te selle saite, karbi või mulliümbrikuga. Vahetuse korral saadetakse asendustoode teile ilma transporditasuta.

Peale tagastusõiguse kasutamist peate:

  • Kaubad: saatma või tagastama meie lattu.
  • Kui tegemist on teenusega: hoida materjalid meie jaoks saadaval.

Palun kontakteeruge [email protected] kui soovite tellitud kaupa tagasi saata. Kui oleme tagastuse kinnitanud, saadame teile pakisildid ja vajaliku dokumentatsiooni.

Reklamatsioonid

Kui tooted saabuvad vigastatult või saatsime valed tooted, on tagastamine teile tasuta.

Reklamatsioonide käsitlemise korra kohta vaadake: https://www.focusnordic.ee/tagastused-nouded-ja-toodete-vahetamine/.

Hüvitamiskohustus

Kui otsustate kasutada tagastusõigust, hüvitame teile toote või teenuse maksumuse, olles sellest maha arvanud tagastus- ja käsitlemiskulu, praeguse seisuga 7 €.

Tagastuskanded tehakse viivitamatult peale kõigi vajalike dokumentide saamist, kindlasti mitte hiljem, kui 30 päeva jooksul.

Vajadusel tutvuge ka Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti lehel esitatud teabe ning EU vastavasisulise lehega http://ec.europa.eu/odr.

Vaidlused

Võimalikud vaidlused lahendatakse tarbijavaidluste komisjoni abiga. Kohalike soovituste järgimine on osaks Focus Nordic’u poliitikast.

Registreeruge uudiskirja saamiseks

Saate osa tooteuudistest, inspiratsiooniartiklitest ja eipakkumistest.

©2024 Focus Nordic Latvia SIA